Normal helg?

Hej!

Jag är ledig denna helg, Woohoo!

Jag fick för mig att det hade varit kul att åka upp till Stockholm, för min bror är där och hälsar på vår syster. Jag hade kollat tåg och flyg som passade, vi hade kunnat vara på väg om en timme eller två. Jag föreslår det för Torbjörn, men tyvärr har han handbollsmatch imorgon..

Arrh! Är så trött på att ALDRIG ha en "normal" helg.. En helg där båda är lediga och man kan göra precis vad man känner för.

Jag jobbar varannan helg och sen när jag är ledig.. Ja, då har Torbjörn fan sin j*vla handboll.. :/ det är VÄLDIGT ovanligt att vi har en "normal helg" det händer inte många ggr om året.. Tråkigt..

Aja, nu har jag klagar färdigt. Nu ska jag försöka ta till vara denna lördag som vi har tillsammans. För imorgon ska Torbjörn iväg.. :(

Ta hand om varandra och trevlig helg!

Kraam från Emeliee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0