❤❤❤

Alfons blev tyvärr inte frisk.. Jag fick aldrig hämta hem honom :(

Min bästa vän somnade in 11.35 idag.

Jag är helt förkrossad och vet inte riktigt hur jag ska ta mig igenom detta!

Ord räcker inte till för att förklara vad jag känner.

Alfons, du kommer alltid att vara min bästa vän, det finns och kommer aldrig att finnas någon som du. Jag älskar dig & saknar dig något så fruktansvärt mycket. Jag vet att du har det bättre nu & det var skönt att få finnas vid din sida in i det sista. Även fast jag inte kan sluta gråta, men det bara för jag saknar dig så mycket, det fattas liksom en del av mig och min lilla familj här på grönsaksgatan. Du är den finaste katten i hela världen! JAG ÄLSKAR DIG!! ❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0