Alfons.

Hej!

Jag saknar dig så himla mycket Alfons, att förlora sin bästa vän är svårt.

Fyfan, vad jobbigt detta är. Jag försöker göra andra saker för att inte gå under, men allt kommer hela tiden tillbaka till dig Alfons.

Jag tror inte att jag kan få in det i hjärnan att du faktiskt har lämnat oss. Du var ju bara 4 år och allt gick så fort, du blev sjuk och försvann från oss inom en vecka. Det är helt overkligt, jag älskar dig min älskling.

Lägenheten känns kanppt som ett hem längre.. Pappa & jag tycker mest att det känns som en lägenhet som vi besöker nu när du inte finns med oss längre. Det är så tomt här, jag saknar hur du låg på elementen, jag saknar hur du satte dig på armstöden på soffan när vi skulle äta, jag saknar hur du kom och trampa på mig och spann när jag låg ner. Jag saknar allt med dig! Du är min bästa vän!

Idag känns det extra tungt, för det var exakt en vecka sen du blev inlagd på sjukhuset i Malmö.. Jag vill inte ens tänka på hur jag säkert kommer må på fredag.. Då är det en vecka sen du somnade in..

Tack för allt du gjort för oss, tack för tiden vi fick tillsammans med dig. Det finns ingen som du och kommer aldrig finnas någon som du. ALLA SAKNAR DIG! Du var älskad av alla, tillochmed männsikor som inte ens gillar katter älskar dig. Förstår du hur fantastisk & underbar du är?

Sitter här och försöker plugga till provet jag ska ha om några timmar, men allt jag kan tänka på är hur ycket jag saknar dig. Jag vet att du är med mig föralltid, för du har en mycket speciell plats i mitt hjärta förevigt.

Så vi ska klara provet tillsammans idag, eller hur Alfons?

Kramar från Mamma, pappa hälsar också.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0