MTO

MTO- MÅNDAG. TISDAG. ONSDAG (( :

Hej hopp!

I måndags blev det en mysdag. Mamma var ju här med lunch, sen följde hon med och hämtade Torbjörn.

Nu vill ni väl ha reda på vad jag och Torbjörn skulle göra för något roligt?.

Wait for it... trumvirvel..

Vi har bokat en resa till USA 2012.. vi ska vara iväg i cirka 3 veckor.

New York- Cleveland/Strongsville- Las Vegas- Reno- Lake Tahoe- Las Vegas- Grand Canyon- Hawaii.


Strongsville 2010

UNDERBART. I Lake Thaoe ska vi på släktträff på Torbjörns sida.(hans pappas sida)

På kvällen bjöd mamma och pappa på god grönsaksstuvning. MUMS :D

Tisdag, Jag var ledig var på Bo Ohlsson och hos farmor Elsa (min gammelfarmor). MYS!!

Onsdag, Jobbade extra morgontur. Sen väntade gymmet med mamma. TRÖTT!!

När jag kom hem från gymmet väntade nybakta scones som Bunni gjort. ( Jag vet att jag har världens bästa kille).

Torbjörn var på träning mellan 20.00- 21.45.. Jag har njutit av Glee på högsta volym, vilket man inte kan göra när mannen är hemma ;D

Nu ligger jag i sängen och bloggar, nu kom Torbjörn hem.

Jag ligger och spelar mina favorit kärlekslåtar samtidigt som jag bloggar.

Älskar shaina twains låtar.

Sen tyvärr, har jag fastnat för en Justin Bieber låt.. FUCK, skulle ju aldrig göra det sa jag ?!  Men ibland händer det.. Hans låtar är ju faktiskt catchy ;D

På lördag väntar fest som vi håller i, ska bli jävligt kul ( :

Mycket text nu känner jag.

MIN IPHONE 4 HAR PAJAT OCH JAG ÄR HELIGT FÖRBANNAD!! TELENOR HJÄLPER INTE HELLER!!! :(  Ska kontakta dem nu igen.. Men får göra det på chatten, för jag kan inte ringa med telefonen då den inte ens startar längre.. Tyvärr får man ju svaret, du måste riinga oss på chatten.. HUR FAN RINGER MAN ER OM SKIT TELEFONEN NI SÅLDE TILL MIG INTE FUNKAR ?!?!?

Kraam från Emeliee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0