Blogg.se

Blogg.se svarade på mitt mejl och nu funkar det som det ska :D

Yeeej, happy happy. För jag har fått massa blogglust tillbaka, sen får vi se hur länge den håller i sig.

Anyways, ikväll har jag jobbat. roligt ( :

I love my job. <3

Imorgon jobbar jag också kväll, men först väntar kurs på jobbet...

Onsadag blir det jobb på dagen, men innan jag får sluta är det avdelningsmöte.

Idag tränade jag, hör och häpna! Tror det är över ett år sen !? Nu är det dags att komma igen .

Vad har hänt den senaste tiden ? MASSOR!! Här kommer some highlights som jag har bilder över.


Jag har köpt en vit Iphone 4 och I'm in looove.


20-års fest på landet.


Alexandra och Joakim har fått Moa and I'm soooooooo in loove with her! <3 She will be spoiled.


Greta var på besök. Missing her!


Roliga dagar med Bunni.


Tog en fin bild på en av Ystads alla fina stränder..


Tog en fin bild på min SJUKT SNYGGA pojkvän. <3


Fest och utgång med jobbekompis. ( :


Mys med AffeKaffe <3


Nu väntar mys och NCIS med Bunni.


Fortfarande min favoritbild på oss. Love you, Honey!

Kraam från Emeliee

btw, lääängtar ihjäl mig efter att få åka till USA. ( :

Kraam från Emeliee


Kommentarer
Postat av: mamma

wow vilken bild du fått på stranden...såå kul att du skriver igen och vilken lycka att få komma tillbaka till din älskade andra familj i USA,jag längtar med dig men vi kommer så klart sakna dig här hemma!!!!

2011-09-13 @ 10:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0