Bloggen?

Hej! Ni ska få anledningen till att jag inte blogga här längre.. Det är något fel på systemet.. Jag kan inte lägga upp bilder och liknande och ni vet hur mycket jag hatar inlägg utan bilder.. Sen har jag väl inte så mycket att uppdatera om längre.. Nu har jag BIG NEWS förresten. Jag ska fira halloween i Strongsville med min "gamla" värdfamilj, LOVE IT :D Jag kommer vara hos dem 28 oktober-8 nover 2011. SO EXCITED :D Sen kommer jag och Torbjörn åka över til USA nästa sommar, vi är bjudna på en släkträff on 4th of July i Calfornina. För er som inte vet, Torbjörn har släkt utspritt lite över hela USA. Vi kommer vara borta cirka 3 veckor om allt går som vi vill. ( : Men seriöst kan det inte bara bli den 28 okotber nu !? Torbjörn är i Polen med jobbet och jag sitter här, rätt skönt att vara själv ibland ändå. Fast känns konstigt att jag är hemma själv på hlegen, då jag jobbar varannan helg. Det brukar aldrig vara jag som är hemma, jag brukar vara ute på stohej. Men men.. ( : Anyways, saknar att skriva här ibland.. men vill ej uppdatera utan bilder.. blir SÅÅÅÅ tråkigt. Har nyss skickat iväg en hjälpförfråga till Blogg.se, hoppas på svar men.. Fick nyss sms, tydligen är det en bra film på femman som jag borde se. ;D Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Amanda L - au pair i Ely, UK

Kul med en liten uppdatering från dig! Tyckte det var så roligt att läsa dina inlägg när du var iväg. Du hamnade verkligen i den perfekta familjen!



Vad roligt att du ska åka iväg och träffa familjen igen! Hoppas du får det trevligt :)



Kram

2011-09-10 @ 12:19:01
URL: http://amandalemland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0