Home is where your heart is.. So does that mean that Strongsville is my home? <3

Hej på er!

Jag har det kanonbra, är hos min "gamla" värdfamilj i Strongsville, Ohio.

Idag har vi varit på music class, gått en promenad och sen var jag, Andrea och Chiara på teater. Vi såg trollkarlen från Oz, det var jätteroligt och teatern var JÄTTEFIN.


Gammal bild från när jag var här som au-pair <3

Efter teatern åkte vi och hämtade pizza, sen in om flygplatsen för att hämta mitt bagage som hade kommit :D

Ikväll har vi käkat pizza och jag har gett dem sina presenter.

Nu sitter jag i mitt rum (haha, kan jag skriva så? Det är ju inte mitt längre?).. Jag är så himla trött alltså, sjukt.. Klockan är 20.34 och jag kan knappt hålla ögonen öppna..

Chiara är så söt som går runt och säger att hon älskar mig och att hon saknat mig och hur glad hon är över att jag är här. Hon frågar om jag inte kan flytta hit igen.. (I would love to, but I'm not allowed by the law)


<3<3<3

Cody är så söt han med, han har blivit SÅ STOR och pratar massor. Han kommer ju inte ihåg mig på samma sätt som Chiara, han var ju bara ett år när jag åkte hem.. Men jag tror att han känner igen mig lite ändå ;d


<3<3<3

Andrea och Robert är lika underbara som alltid. <3

Ahh, gud vad skönt det är att vara här. Direkt när jag steg av flyget igår här i Cleveland kände jag "Honey, I'm home"

Jag älskar det här!


Happyface.

Så himla jobbigt att man inte kan åka som aupair igen.. Eller ja, man kan ju det.. men då är kraven att man fullföljde första året och att man varit borta ifrån USA i minst 2 år. Så jag ligger ju inte bra till på något av kraven..
:(

Fast jag har ju det jättebra i Sverige nu också, men USA kommer ALLTID ha en stor del av mitt hjärta.. (förmodligen en större plats en Sverige)

För "Home is where your heart is" right ?

Men men, nu blev det känslosamt.

Nu ska jag nog faktiskt sova, tro det eller ej :)

Bunni, jag saknar dig.. Men du, kan vi inte flytta hit? Postmän och vårdbiträde behövs ju här med? ;)
(Grattis till vinsterna idag)


I love you like a lovesong..

Kraam från Emeliee


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman,härligt att höra hur lycklig du är i landet over there,men inte konstigt med en så underbar famllj!!Skönt att du fått din väska. Chiaras ord till dig ringer i mina öron och jag blir så rörd..(ps:det du skrev i ditt sms innan idag)kramisar

2011-10-30 @ 20:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0