Halloween.

Hej Hopp!

Jag kom nyss på att jag kan visa bilderna jag tagit med min Iphone, för den sladden har jag. ( :

Idag har vi handlat, ätit Chipotle, lekt och myst. I eftermiddag/kväll har jag passat barnen då Andrea och Robert var och kollade amerikansk fotboll. Så sa jag att jag kunde vara hemma med barnen, så mysigt det var att ha lite ensamtid med dem (:

Vi åt mat, läste, lekte och dem badade. ( :

Jag åt CHIPOTLE. I was in HEAVEN! Jag har längtat efter en burrito från Chipotle sen jag åkte härifrån..

Imorgon är det halloween och trick or treating. FUN FUN FUN, eftersom jag missade det ifjol..

Jag har kvar min kostym från ifjol eftersom jag aldrig använde den.

Här kommer lite bilder från idag.


Cakeball, det är det nya här. Det är jättegott, det är en sorts klibbig kaka i mitten med olika smaker.


Jag och prinsessan (( :


CHIPOTLE.


Arts and craft at pat catans.


Godis inför imorgon.


Vi hittade en larv på uteplatsen.


Haha, så rolig bild ((:


Cody leker med sin tågbana.


Jag och sötnöten.


Nu mumsar jag på lite kaka, som Andrea så snällt gjort för jag skulle komma. (Det var min favorit när ag bodde hos dem)

Nu ska jag kolla lite tv och sen sova. ( :

Så jag är utvilad och redo för en ny rolig dag imorgon.

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman,låter som du lever livet och tom får erbudanden om jobb var du än är!!mums va gott med chipottle...kramisar

2011-11-01 @ 10:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0