Tisdag.

Hejsan Hoppsan!

Guud vad jag trivs här, det är tillochmed bättre här än vad jag kom ihåg. Vill aldrig åka härifrån..

Chiara frågade mig idag om jag inte kan flytta hit igen för hon saknar att jag bor här.

Ahh, jag smälter.. Gör så ont att inte kunna säga, jo klart jag flyttar hit.

För det vill jag ju kunna säga, jag vill ju kunna göra ett helt år som au-pair. Jag vill ju bo med dessa UNDERBARA människor igen. <3

Imorgon väntar en ny och rolig dag.

Ahh, ikväll åt vi god stek, bakad potatis, sparris, sallad och bröd och till det drack vi rosévin. GOTT :D

Jag njuter av varje sekund jag har här. För snart är det fredag och dags att åka till Sverige.. :(

Blir inga bilder idag för jag orkar inte, trött som bara den.

Kraam från Emeliee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0