Onsdag.

Heej!

Idag har vi varit på Chiara danceclass, open gym at the rec center. Sen var jag på TJ MAX och Target när Andrea jobbade och barnen var hemma med sin barnvakt.

Jag went BANANAS på Target, handlade FYRA par jeans och en hel PÅSE underkläder. Köpte även lite presenter och sen avslutade jag det hela med en Iced chai tea från Starbucks. ( :

Jag handlade två par handskar/vantar från RalpH Lauren, superfina med rosetter på båda (big surprise there!)

Ikväll åt vi en av mina favorit rätter som Andrea gör, pasta med vitlök och broccoli.

Här kommer lite bilder från min tid här


Pusslet som jag gav till Chiara som vi har gjort flera gånger (:


Cody i bilen. Så sööt.


Chiara i mina glasögon som jag hade på halloween. (Hur söt är tröjan?)


Iced chai tea <3

Nu ska jag titta på lite tv, sen ska jag sova. Har blivit förkyld så jag är väldigt trött nu.

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej på dig du har det som du förtjänar (gudagott med en familj du älskar),men vad säger du är du nu förkyld igen du tål nog inte den amerikanska luften..ha ha

Ser ut som ni har fullt upp men ändå lugnt och skönt. Rosetter på handskarna,Emelie i ett nötskal!!!Hittat några kronor än?

Riktigt söt tröja Chiara har och Cody i bilen gud så stora de har blivit!!

Kul att du skriver på bloggen så vi ser vad du har för dig,vi saknar dig här hemma kramisar

2011-11-03 @ 09:33:30
Postat av: Pappa

Hejsan min lilla tös.Jag läste att du trivs som fisken i vattnet, men du ser till att komma hem till oss igen. Vet ej om du ser detta innan du skall åka, men om du gör det så hälsa hela familjen från mig.

Puss och kram.

Pappa.

2011-11-03 @ 18:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0