Yeeej! Jag är med...

barn! HAHA, nejdå, jag är med vikariat.

 

Jag har fått ett vikariat som börjar idag och slutar 4 september. HÄRLIGT :D

Det känns så jäkla skönt, att kunna börja planera sitt liv och vardag, veta hur mycket pengar man kommer ha varje månad.. AHHH, så skönt :D Jag är så glad!

Jag kommer stå kvar på resursenheten också för att kanske kunna fylla upp tiden lite till. ( :

Nu ska jag städa lite och ringa en chef på kommunen.

Ha en trevlig helg!


Nu är jag nästan såhär glad igen ( :

 

Grattis till mig och Bunni också som varit ett par i 5 år och 5 månader idag. mohahah!

Kraam från Emeliee


Kommentarer
Postat av: mamma

Jobba jobba jooobbaaaaaaaaaaaaaaa. Där ser du sköter man sig så löser allt sig. Pappa.

2011-06-03 @ 19:33:33
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/
Postat av: mamma

grattis grattis till er båda!!!

tack för utflykten häromdagen jag älskar mina nya kryddor..kram kraam

2011-06-04 @ 14:44:00
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0