My weekend

Hej Hopp!

Jag har jobbat i veckan, jag var ledig i onsdags.

Jag skulle varit ledig i helgen och trodde att det skulle hålla då klockan hunnit bli 10.15 men då ringde Resursenheten.

Dem behöver hjälp på ett boende här i stan, så jag har aldrig varit där innan men det ska väl gå bra ( :

Lite roligt är det att mamma också jobbar på det boendet men på en annan avdelning.. Så dem fick först kolla upp så mamma inte skulle jobba och så eftersom man inte får jobba med sina föräldrar inom Ystad kommun.

Mamma och pappa ska ju på spa i helgen så det finns ju ingen risk för det.

Fredag: 15.00-20.30
Lördag: 7.00-20.30
Söndag:7.00-20.30

Ja, jag har skrivet rätt tider för lördag och söndag, galna tider!!

Nu undrar jag lite, vad har jag tackat ja till ? HAHA, men det kommer jag inte säga när lönen kommer :D

Nu ska jag ta en dusch och sen äta lite lunch, vila lite kanske innan jobbet, då det kommer bli en TUFF helg.


Ahh, I would love to be in Florida right now.

Kraam från Emeliee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0