I look up to the sky and the world is mine..

Jag säger som Gabby, denna låt får mig alltid att tänka på USA och there's just no place like the U.S..

I made it - Kevin Rudolf feat Lil'Wayne


And yeah, I miss it every day.


Miss you.

Men livet i Sverige leker på mycket bra också förutom magen..

Veckorna består av jobb, jobb och lite jobb till.. Denna veckan har jag dock varit ledig ala dagar hittills.. tråkigt..

Fast jag har varit på massa kul utlfykter och fikat med fina <3

Jag har fått min kamera igen, ÖVERLYCKLIG :D


Hittade denna festliga bilden på kameran sen i julas. <3

Ikväll ska jag och mannen kanske till Kristianstad för att kolla på handboll, får se om vi får tag i en bil ( :

Torbjörn smsade och sa att han inte fått tag i den vi skulle åkt med men jag ska överraska honom och hitta en bil tänkte jag. För jag vet att han jättegärna vill dit..

Ta inte följande på allvar, det är ett skämt mellan mig och min kusin.. Jag är absolut inte så självgod, och det tror jag att ni som läser här vet.

ALEXANDRA, ÄR JAG INTE VÄRLDENS BÄSTA FLICKVÄN NU? SNYGG ÄR JAG OCKSÅ.. DESSUTOM HAR JAG STÄDAT HELA DAGEN.. HAHAHHA!!!

----

Nu ska ja gå tillbaka till tvätten, sen ska kattlådan rensas.. Funderar även på att platta håret.. men orka!?

Kraam från Emeliee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0