Herregud..

Jag klarade av att åka till USA helt själv..

Dock klarar jag inte av att ta ett halvt glas medicin.. :/

Usch, imorgon ska jag till Endoskopin i Ystad för undersökning, vilket betyder att magen ska tömmas och jag får inte äta idag och har nyss tagit ett halv glas medicin som ska tömma magen..

Jag har ALLTID  haft jättesvårt för att ta flytande medicin och idag var inget undantag, det tog en timme och ett telefon samtal till mamma för att få ner det..

Mamma & Jag i somaras
Tack för att du finns där i ALLA lägen. Jag ÄSLKAR dig.

HAHA, mamma måste ha skratta när jag ringde gråtandes och sa tvinga mig till att ta den jävla medicinen..

Jag blir så j*vla arg på mig själv att jag är så kass på att ta medicinen, jag står där och skäller på mig själv.. haha

Nu ska jag dricka lite te, jag ska dricka massor..

Kraam från en HUNGRIG Emeliee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0