Hard work work..

Hej Hopp i stugorna!

Nu sitter jag och ska beställa ett nytt batteri till min kamera och ny laddare eftersom den jag har här för amerikanska uttag.. Jag SAKNAR min kamera.

Jag uppdaterar inte allt för ofta här, av den enkla anledning att jag känner inte att jag har något att uppdatera om.. Jag bara jobbar som en gris hela dagarna..

Ikväll ska jag på det igen, jag är faktiskt ganska trött.. Jag har jobbat väldigt många timmar på kort tid denna vecka.. Fast det blir lätt att köra till jobbet ikväll, för imorgon kör jag och Torbjörn upp till Göteborg för mys och handboll.

Nu ska jag passa på att städa lite (läs; titta på tv), det gäller att ta vara på de timmar jag är ledig.. haha

Jag fick lite dåligt samvete när jag tagit på mig jobb ikväll, för Torbjörn har fått sitta själv flera helger i rad nu, speciellt fredag kvällar.. Fast så är det med det jobbet jag har..


Jag älskar dig, Bunni. Har alltid så kul med dig.

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid roligt att läsa här om dina bravader då slipper man höra kvarnen hela tiden.

Pappa som älskar dig ( fast kvarnen )

2011-03-11 @ 16:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0