Enough is enough!!

JÄVLA SKIT MAGE RENT UT SAGT!!

Jag vill inte ha den, vart lämnar man tillbaks den? Man har väl ångerrätt!?

Min mage gör ont varje dag och har gjort ont varje dag i över två år nu och jag är såå hääääääääääääär jävla trött på det nu !!!

Just nu sitter jag i köket och ska försöka läsa lite papper inför mitt nya jobb, men jag kan inte koncentrera mig, för min jävla mage gör ONT !!!

Nu har den gjort bra ont hela helgen och den gör fortfarande mer ont än vad den brukar.. Hur känns det att ha en normal mage som inte gör ont? Kan någon berätta för mig ? Jag har glömt och jag har börjat tappa hoppet om att den någonsin kommer bli bra..


En gammal bild.

Vill ni veta något sjukt? Medans andra drömmer om barn, familj och härliga resor när dem sover.. Då drömmer jag om att kunna gå EN HEL dag utan smärta i magen..

Nej, nu skiter jag i dessa papper.. Jag ska försöka att gå ut och gå en runda, jag är så jäävla trött på detta nu. Seriöst!! Jag sitter i mit kök och nästan gråter för jag orkar inte mer!!

Jag ska promenara till mamma och pappas hus, hoppas mamma är hemma och vill följa med ut och gå..

Kraam från en uppgiven Emeliee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0