Rastlös själ?

Jag är 21 år, heter Emelie, älskar min pojkvän och familj. Detta är det enda jag är helt säker på!

Som sagt jag är 21 år och jag vill se världen!

Jag fick se så mycket under min tid i USA, men världen är ju mycket större än Europa och USA..

Jag sitter just nu och planerar vad nästa steg i livet ska bli för mig, jag har lite på G i Sverige..

Fast det finns en så stor del i mig som vill ut och se mer.. Sen är det en del av mig som tänker att jag bara vill ut för att jag inte gjorde klart i USA..

Ska sanningen ut så vet jag väl inte själv vad jag vill.. Som jag skrev först, det är bara dem saker som jag verkligen vet.


Vi får helt enkelt se vad som händer, men det finns massa planer och tankar i huvudet på mig.. Vi får helt enkelt se vilken tanke som vinner ;D



Australien


Australien


Nya Zeeland


Nya Zeeland. (Bungy jump uppfanns där)

Helst av allt skulle jag vilja vara au-pair i Strongsville, OHIO hos The Kimmels.. ( :

Kraam från Emeliee



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0