2010 i bilder.

JANUARI


Massa snö i Ystad.


God mat.


Vände mig till Joakim för hjälp med bloggdesign.


Jag hade en SJUKT rolig 20-års fest.

FEBRUARI


Folkrace i Helsingborg.


Mys med bästa Milton.


Kalas i Tomelilla.

MARS


Härliga dagar med Torbjörn.


Schlagerfinal och vi bjöd på fest. Jag var såhär glad för det var nästan klappat och klart med the Kimmels.


Det stod klart, den 6 april skulle jag flytta till USA. Här är jag i Stockholm, efter ett besök på den amerikanska ambassaden. LYCKLIG !!

APRIL


Avskedsmiddag med nära och kära.


Tog mig an den omöjliga uppgiften att packa för ett år.


Hälsade på i Karlskrona helgen innan jag åkte till USA.


HERREGUD, jag tog mitt pick och pack och flyttade till USA.


Kom fram till New York  och au-pair skolan.


Jag utforskade New York City.


Kom fram till min värdfamilj och de hade gjort en fin skylt till mig.


Chiara charmade mig från dag 1. Sötaste någonsin.


Likaså Cody. Sötaste någonsin.


Träffade Gabby och Greta, vilket skulle leda till en otroligt stark vänskap.


Jag lärde mig att om man köper STOR i USA får man ENORM !!

MAJ


Massor av lek och mys med världens sötaste barn.


Det började bli varmt och Chiara fick ett sandbord att leka med.


Barbeque.


Utflykt till vackra Hinckley med damerna.


21-års fest och en rolig biltur dit.

JUNI


Plockade jordgubbar med Chiara, Cody, Andrea och Betty.


Köpte nya solglasögon som jag älskar.


Besökte Cedar Point för första gången.

JULI


Åkte på semester med min värdfamilj.


4th of July


Kul kvällar med Greta.

Nu måste jag ta en paus, behöver städa och lite sånt.

Fyller på en annan dag.

Kraam från Emeliee


Kommentarer
Postat av: mamma

Så roligt att läsa om ditt år,som blev så bra men som kunde ha slutat lite bättre,då menar jag att vi alla önskar att Torbjörn sluppit bli sjuk och att du fick avsluta ditt år hos Kimmels men vi råder inte över allt som händer i våra liv.Jag är säker på att mycket mer kommer att hända i ditt liv och nu börjar ett nytt kapitel som du ju sa en gång.Du är ung och har massor av tid att komma underfund med vad du vill i livet..se framåt och tänk på hur mycket du har klarat av under ett år,du har gjort mer än många vågar drömma om ...och som du gjorde det sen , var stolt över dig själv!!!!

en stoltare mamma än jag finns inte

2011-01-17 @ 20:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0