Update.

Hej Hopp!

Det gick bra hos läkaren, fick en jätteduktig läkare som tog det på allvar.. Till skillnad mot massa andra fjantiga läkare som påstått att jag vart gravid de senaste två åren.. :/

Det ska i alla fall göra en hel del undersökningar nu, det känns ju mindre kul men jag kommer ju få reda på vad som är fel med magen nu.

Vad det är för tester känner jag inte att jag behöver lägga ut här, dem som bryr sig vet redan..

Oroa er inte, det kommer gå galant!

För övrigt, jag hade ju maginfluensa Söndag-Måndag, tisdagen började jag bli rejält förklyld, igår (onsdag) kände jag mig febrig, trött och hostade som f*n.. Idag skulle jag jobbat men nu har jag fått feber och måste stanna hemma, näsan rinner, hostar snart upp lungorna känns det som och jag är trött på detta nu !!

Detta har inte varit en bra vecka.. Av massa olika anledningar men har bara fått tråkiga besked och sånt..


Önskar att jag var ute i skogen med mamma istället, för att ligga här. För se så roligt jag har det med min mamma på stranden som ligger precis vid skogen :D


Ohh, lite roligt mitt i detta tråkiga inlägg om sjukdomar.. Jag fick nyss en sms-avisering om att mitt paket från hm kommit, mindre roligt att jag måste betala 551 kr för det direkt.. :/

Nu ska jag gå och ta lite panodil och sen sova, för jag är helt slut :(

Kraam från Emeliee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0