Long time, no see...

Ja, det var ju inte igår jag skrev..

Jag jobbar för fullt och älskar det!

Varför sitta hemma och uggla när man kan vara ute och tjäna pengar !?

Lite news..

Jag jobbar på dagis, äldreboende och ska börja på McDonalds..


But I still miss my old job, the best job ever! I miss u guys so much! <3


Förra veckan var jag ledig en dag, men har haft några dagar med dubbelpass.

Nu ska jag ner till mormor för att låna hennes cykel, då min cykel är i sönder..

Den ska lämnas in nu när jag får första lönen..

Imorgon ska jag ner till arbetsförmedlingen om de inte ringer om jobb.

Detta blev ett ointressant inlägg, men ha en trevlig alla hjärtans dag <3



Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Pappa

Det var väl inte ointressant det tyckte inte jag. Det är bra jobba på så du känner hur det är att leva. Älskar dig med .

2011-02-17 @ 19:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0