Årsresume del 2

Det tog ett tag men jag har varit upptagen med massa jobb, men nu ligger jag hemma med maginfluensa.. Så medan jag ändå bara ligger här så ska jag passa på att göra klart resumen över 2010.

AUGUSTI


Jag var i Boston med min värdfamilj.


Vi bodde hos Andreas syster och hon hade en härlig pool.


Bröllop i New Hampshire.


Åt på en av världens bästa pizza-restauranger. (Här stod vi i kö för att komma in)


En under bar dag i Rockport.


Au-pair möte på Cedar Point.


Gabby åkte hem, men vi hade en rolig helg i Cleveland.

SEPTEMBER


Mysdagar med Chiara och Cody.


Fun times med Greta som alltid.


Familjen kom på besök :D


Kanada, Niagara fallen.


San Fransico.


Santa Barbra.


Hollywood.


Santa Monica pier.


Baseboll i Cleveland.

OKTOBER


Ett års kalas för Cody.


Marathon, jag och Chiara vid mållinjen.


Det var halloweentider och vi gjorde en utlfykt.


FLORIDA, här på Disney World.


FLORIDA, här vid en sjö med vilda sköldpaddor.


FLORIDA, mys.


FLORIDA, having the time of my life..


FLORIDA, San Augustin som är USA's äldsta stad.


FLORIDA, stranden.


Härliga tider med de finaste barnen.


Cupcakeclass med min värdmamma innan en kort visit i Sverige. (Tusse fått propp)


Tårfyllda adjö eftersom jag valde att åka hem för att ta hand om Torbjörn.

SVERIGE

Här kommer bilder från det att jag kommit hem, inte så många bilder eftersom kameran är isönder..


Kära återseende..


IKEA.


Jag gjorde cupcakes.


Johanna tog examen.


Nyårsfest hos mig och Torbjörn.


Roliga lekar på nyår.


Jag avslutar det hela med en av mina absolut favorit bilder från 2010, jag är så tacksam för allt ni gjorde för mig. Ni är den finaste värdfamiljen i hela världen! I love you guys, really  I do.

Kraam från Emeliee




Kommentarer
Postat av: Kristina & Milton!

Naaw! :)

2011-02-21 @ 19:56:13
URL: http://mammatillmilton.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja herregud vilket år du haft!!!!

Wow vilken tid vi hade hos dig i USA helt otroligt,tänk bara vad du har att sitta och minnas när du blir gammal..

Krya på dig gumman!!kram mamma

2011-02-24 @ 10:44:33
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/
Postat av: Pappa

Vilket bra år du har haft förutom Torbjörns propp men nu är ju allt bra.

2011-02-24 @ 17:38:12
Postat av: Pappa

Måste du lägga in en sådan tråkig bild som Ikea

2011-02-24 @ 17:39:47
Postat av: Anonym

Vilket bra år du har haft förutom Torbjörns propp men nu är ju allt bra.

2011-02-24 @ 17:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0