För helvete!!!

För helvete!! Jag hade skrivet ett JÄTTE inlägg till förra inlägget.. Så kommer bara bild och rubrik upp?!?!?

Iaf, det handlade om mig och Torbjörn..

Skriver om det lite snabbt.. Blir inte lika bra.. Men ändå

För jag fått frågor på mailen om oss.. Frågor som lyder..
Hur vet man att det är rätt kille?
Ni verkar som ett starkt par, därför jag frågar..
Hur får man det att fungera?

Svar: jag bara vet, han är det bästa och vackraste jag vet! Han är det första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag tänker på innan jag somnar.

Ja, vi är nog ett ganska starkt par. Starkare än vad vi tror, men det beror på att vi varit med om då oroligt mycket tillsammans.. Torbjörn har varit allvarligt sjuk 2 gånger under våra år, jag har bott i USA i 7 månader, skilsmässor.. Listan kan göras lång, men det som räknas är att vi kommit igenom det och vi har stått vid varandras sida.

Vi har varit ett par över 6 år nu och jag är kärare än någonsin!! Att komma hem till honom är det bästa på min dag. Jag längtar efter honom och saknar honom. Han är den snyggaste jag vet.

Hmm, hur man får det att fungera?

Det är nog olika för alla.. Men lite tips.

<3 ta er tid för varann!
<3 ha egentid. (jätte viktigt!)
<3 berätta vad ni gillar hos varandra!
<3 lyssna på varann
<3 respektera varann
<3 pussas mycket ;)
<3 ha inte för bråttom (ni har hela livet på er)
<3 somna ALDRIG ovänner! ALDRIG!!


Det är en häftig känsla att veta att jag hitta min andra halva och veta att han känner likadant.

--------------------------

Det handlar inte om att hitta den man vill leva med, det handlar om att hitta den man inte kan leva utan!

Om du läser detta Torbjörn, jag älskar dig föralltid!

Nu ska jag sova. God natt!

Kraam från Emeliee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0