We'll be holding on forever..


Jag tog en jättefin bild av pappa i måndags när jag och Fredde lagade mat till mamma och pappa.


Alexandra fyllde 25, så hon hade lite gille ( :


Igår var ju Milton och Kristina här.


Vi hade lördagsmys med Glee, choklad och frukt ( :

Nu ska jag fortsätta med Glee, jag är helt FAST.. Hemskt hur den serien slukar all min tid just nu, haha!

Men serien har ju ALLT som jag gillar, tonårsdrama, sång, cheerleading och det bästa; den utspelar sig i min älskade stat OHIO ( :

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Kristina & Milton!

Tack för en mysig dag. Mums, blir sugen på allt det goda igen. :)

2011-04-10 @ 21:37:40
Postat av: mamma

Vi har de bästa barnen i hela världen.Jag kommer hem från jobbet är trött och har ont i ryggen så jag nästan gråter,då säger Emelie och Fredrik till mig att gå och vila så gör de maten till oss ikväll.De fixar och donar och kallar på oss och de har gjort en underbar laxpasta som är så ljuvligt god.Alla tittar konstigt på mig när jag tar 2 ggr av det(detta händer väldigt sällan)så gott när man slipper stå med det själv.Snacka om att de vet hur de ska göra mig såå glad.TACK TACK och KRAM

2011-04-15 @ 09:36:28
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0