Stockholm.

Hej Hopp!

Jag och Torbjörn har varit i Stockholm/Nynäshamn hela påsken. Vi körde upp på torsdagen och körde hem på måndagen. Vi har haft en toppen påsk, med Johanna och Henrik!

Här kommer lite bilder, en hel del om det inte är segt att ladda upp. ( :



Fin rastplats på vägen upp.


Torbjörn och Sphinx på balkongen.


Torbjörn och Henrik i Stockholm. (Vi bodde i Henriks lägenhet)


TGI FRIDAYS, Love it :D  (Igonera att vi ser dödströtta ut) haha


TGI FRIDAYS.


Efter TGIF spelade vi bowling. (Jag och Tusse vann, vi spelade i par)


Vi har åkt buss, WOOHOO! Hahah, bara vi som var där som fattar.


Dagens outfit. HAHA :D


Jag och Johanna utanför Natinalmuseet.


Utanför museét.


Påskmiddag.


Påskens bild ( :


Avslutar med denna bilden.

Nu ska jag ut i solen och göra lite ärende.

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej ser ut som ni hade en härlig påsk..

Tack för att ni "passade" oss till valborg...

Krya på dig gumman hoppas förkylningen släpper!!

många kramar mamma

2011-05-02 @ 10:50:00
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0