Ledig.

Hej bloggen!

Hoppas allt är bra med er.

Jag är ledig idag och hade hoppats på fint väder, men fick regn.

Igår var det toppen väder, så jag var ute på en premiär löparrunda i skogen.

På kvällen gick jag och Torbjörn ner till Espresso house och tog en liten fika, Alexandra och Joakim kom också ner. Så härligt nu med fint väder, man gör mer och är mer social.


Saknar att träffa denna sötsak varje dag.

Idag väntar nog lite städning skulle jag tro, ovanligt.. Så blir det när man har katt.

Tänkte bara skriva lite.

Nu ska jag fixa lite lunch, tänkte dra till Chipotle och ta en burrito.. Nej, just det fan jag bor ju i Sverige nu. haha


Jag och Chiara på flygplatsen när vi hämtade upp min svenska familj.

Så det blir väl en macka av något slag.

Jag kollar på flyg till Cleveland nästan varje dag för att kolla priser och så. För dit ska jag och jag vill dit så snart som möjligt.

Kraam från Emeliee


Kommentarer
Postat av: mamma

SÅÅ bra bild på er,blir så glad!!!

2011-04-15 @ 09:40:33
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0