För ett år sen..

befann jag mig i New York, sjukt!


One year ago, crazy.. feels like yesterday but still so far away.. USA <3

Nu befinner jag i mitt kök med min älskade man, kanske inte riktigt spännande.. Fast ändå väldigt spännade och skönt, härlig känsla att veta att man hittat hem ( :
Jag trivs bra här nu, livet rullar på bra och jag trivs!

Snart kommer mamma och pappa hit på lite fredagsmys, det blir god mat och ännu godare efterrätt ;D



Nu kallar köktjänsten igen ( :

Imorgon blir det en heldag med Kristina och Milton, skoj ( :


Jag och Milton för cirka ett år sen..

Kraam från Emeliee


Kommentarer
Postat av: mamma

WOW vilken mat vi fick och

en underbar efterrätt,ni är fantastiska i köket!!Alltid lika gott och så fint upplagt..Hjärtkakorna var gudomliga och fläskfilen likaså!!

Ja jisses säger jag bara för 1 år sen var du i dina drömmars land och levde ett annat liv som berikat dig så otroligt mycket.

Jag kan än idag förnimma hur det kändes när du åkte och även den dagen vi satt på uteplatsen i solen och du berättade att du bestämt dig för att åka som au-pair.Har hänt otroligt mycket sen dess,både roligt och tråkigt..

Förstår att du vill tillbaka till familjen,de är ju underbara allihopa!!! Kramisar

2011-04-15 @ 09:29:50
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0