Videos.


Chiara sjunger lite på Imse vimse spindel.


Sötaste Cody.


Chiara dansar på bröllopet nu i helgen, plötsligt kommer hon på att hon behöver en potta. :D


C & C leker.

Det var det.. Lägger upp fler vid ett annat tllfälle, just nu har jag inte fler roliiga videos som jag vill lägga ut här.

Lägger upp en bra låt bara. Läängtar förresten som en galning tills den 18 septmber, då mamma, pappa, Fredde och Tusse kommer hit :D:D



Songs I like right now (old ones and some new ones)

Sanna Nieslen - Empty room (videon ovan)
Sarah Dawn Finer - I remember love
Sonja Alden - För att du finns
Ronan Keating - When you say nothing at all
Eminem feat. Rihanna - Love the way you lie
Aerosmith - I don't wanna miss a thing
Ronan Keating - If tomorrow never comes
Britney Spears - Everytime (det finns nog inte en enda låt med henne som jag inte gillar. sån nörd)
Kelly Clarkson - ALLA HENNES LÅTAR, INGEN SLÅR HENNE!!

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

Charmigare barn får man ju leta efter.Chiara ser ut som en prinsessa i sin fina klänning!!Såå himla roligt med videos.

Vi e likadana här längtar så det gör ont i hela kroppen..

Bra låtval precis dem jag också älskar

2010-09-06 @ 10:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0