Utebliven uppdatering.

Hej!

Förlåt för den uteblivna uppdatering igår. Efter jobbet, så gjorde jag mig iordning för grannfesten.

Jag och Greta skippade vattenpipan och bion. Istället hyrde vi film, köpte med oss thaimat och hade en trevlig kväll hos Greta. Bara snackade skit och skrattade.


Gretsel.:D


MUMS :D

Idag drar vi till Rock and roll hall of fame, vi skulle åkt redan. Greta fick jobba några timmar nu på morgonen, så vi väntar på att hennes värdmamma ska komma hem. Sen ska vi rocka ;D

Ikväll blir det nog att träffa Patty. (:

Imorgon väntar lite jobb på morgonen, sen ska jag försöka få med mig Greta till Cedar Point. Blir nog inte jättesvårt att övertala henne. haha :D

Nu ska jag upp och hänga med min värdfamilj lite.

 

Kraam från Emeliee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0