Today in Pictures. more or less.

Hej!

Dagen har varit bra, fortfarande ganska hemsjuk dock.. :/

Känns mycket bättre nu iaf, för jag var ute och gick med Greta i cirka 1 och en halv timme. Härligt, inget illa mot alla andra som hjälper och stöttar. Det finns dock ingen som förstår ens problem bättre än en annan au-pair. Vi är alla i samma sits.

Nej, nu ska jag inte vara så negativ. Jag mår bra här, trivs så himla bra med mitt liv. Saknar bara alla fina hemma. Snart får jag träffa mamma, pappa, Fredde och Tusse. Jag önskar såååå att Johanna skulle komma också..

Jag har massa roliga saker att se fram emot. :D

Här kommer bilderna.


Chiara började på gymnastik idag. Så söt i sin outfit och med håret uppsatt. Glad och nöjd au-pair :D


Idag fick jag brev från Sverige med massa bilder. Bästa brevet någonsin, rätt dag och dessutom köpte jag en ram för någon vecka sen. Tänkte klicka hem bilder idag, men nu har jag ju massa fina :D TAAACK !!


Jag tog en promenad med barnen till en lekpark idag. Cody drack sin mjölk där.


Chiara hade kul och jag och Cody lekte i gräset. (Precis när vi kom innanför dörren, så började en regnstorm.) HAHA, seriöst vi kom PRECIS undan. Sjukt.


Vi tog skydd under lekställningarna under en liten regnskur, sen gick vi hem. Det var då den stora kom.


Cody var glad över att vara hemma, för han fick äta middag :D


Chiara ligger i hårdtränig. Haha, hon går alltid runt och sjunger på Imse Vimse Spindel och vill alltid at jag ska sjunga den (helst när ett helt rum är fullt av människor). Kan man annat än älska dessa två underbara barn?

Nu väntar ett (eller två) avsnitt av House. Är snart klar med säsong ett, den ska jag avancera till Säsong två ;D

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

kan man annat än bara le när man ser och hör er,ska bli så kul att få träffa er allihopa.Få höra Chiara sjunga imse vimse spindel blir nog en höjdare,hon e ju för goo..

Vilken tur att ni hann in innan stormen,såå glad Cody ser ut att få mat!!!

Roligt att du blev glad för brevet,vet ju själv hur roligt det är att få ngt kul med posten.Jag har letat fram kortet med dig i korgen och din favoritnalle,tar det med oss om jag kommer ihåg det.

många kramar

2010-09-08 @ 21:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0