Svenskt i USA.

Detta med Timbaktu fick mig att tänka lite på svensk musik som jag hört hör i USA.

Eric Saade gjorde de typ narr av på Kiss Fm..



ABBA, vet ju dem flesta om.



Robyns gamla låtar från 90 talet har jag hört.

Ace of Base har jag också hört. (AHHHH, SOM JAG SAKNAR MIN ÄLSKADE SYSTER <3<3)


Den största här är ju tyvärr Basshunter.. HAHA, pinsamt !! (dock är jag ju ganska pinsam.. Hans musik får alltid mig på bra humör och jag älskar att lyssna på "vi sitter här i ventrilo" när jag gymmar)

Hans låtar är med på bland skivor här. (typ absolut och sånt) Jag hittar dock inte den låten som jag och Gabby lyssnade på i bilen. (hittar inte den på youtube alltså,)

Så jag lägger upp en annan fjantig låt.. Haha, alla hans vidos är ju SÄMST!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0