RadioActive.

Hej!

Just nu sitter jag och lyssnar på RadioActive, ni anar inte hur knäppt det känns att höra skånska!! HAHA.

Ni ville ju höra helgens planer så här kommer dem.

Fredag(idag): Jobb 9 am-6 pm. 6pm-6.45, PatioCrawl (grannarna på gatan har fest, 45 minuter hos olika hus. jag ska dock bara vara med hos oss.) 7.30pm, möta upp Greta för middag och vattenpipa, sen blir det bio. ( :  FREDAGSMYS


Dags för nya äventyr med denna dam. <3

Lördag: Vi skulle köra till Cedar Point för att utnyttja våra säsongspass, men jag gick in på deras hemsida för att få fram deras nya öppettider. DEM HAR STÄNGT FREDAG OCH LÖRDAG denna helg för ett privat event. ARRRH!  Vi ska kanske köra till The Rock And Roll Hall Of Fame istället. Något kul blir det i alla fall. UPDATE: Vi åker till Rock and roll hall of fame.


Rock N Roll ;D  (På lördag är det EN VECKA tills jag hämtar upp dem. Tyvärr, kommer inte Johanna)

Söndag:Först jobb några timmar medans Andrea och Robert springer. (Kommer inte ihåg tiderna just nu, vet bara att jag börjar 8am.) Sen vet jag inte, förmodligen något kul i alla fall.


GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, ROBBAN ! :D

Kraam från Emeliee




Kommentarer
Postat av: mamma

Hej måste ju först gratulera Robert som tydligen fyller år idag,GRATTIS GRATTIS!!!

Låter kul med lite "grannfest# fredagsmys inte heller fel.

Synd med cedarpoint men ni har ju varit där ett antal ggr redan eller hur?Blir ni aldrig mätta på dessa galenskaper som de karusellerna är??

Altså,va söta vi e hela familjen!!

Bra du hör litta skånska så du inte glymmer bort det helt...

massor av kramar

2010-09-10 @ 20:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0