New Hampshire.

Hej! Nu är vi hemma från New Hampshire igen, det har varit kul och bröllopet var vackert. Många bilder jag inte kan visa på grund av att jag inte frågat om deras lov.

Nu fungerar knappt bokstaven I... Får spel på detta!

Lägger inte ut några bilder nu, för ni har vart väldgt dåliga på att kommentera igen.. :(

Dessutom orkar jag inte och jag ska ut i solen istället, för bilturen från New Hampshire till Boston tar cirka 3 timmar..

Hörs förmodligen inte innan jag är tillbaks i Strongsville..



Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mammma

Ja det gör du rätt i som går ut i solen.

Själv ligger vi och latar oss i soffan sön idag dagen efter vår fest ,det blev lyckat alla hade roligt(tror jag i alla fall) man har ju inte roligare än vad man gör det till..

kram

2010-09-06 @ 10:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0