Living the dream..

Au-pair livet är inte alltid en dans på rosor, tro inte det!

Det finns ups and downs, mina downs är dock lätträknade. :D

Dock finns det dagar då allt bara känns jobbigt och man saknar allt där hemma.

Ikväll är en sån kväll, usch!

Jag vet varför jag saknar alla extra just nu, på grund av att mamma, pappa, fredde och tusse kommer hit om MINDRE ÄN TVÅ VECKOR!! Längtar alltså och känner att det är så snart att jag knappt kan fatta det..


HAHA! (min avskedsmiddag)

Dessutom var det vackra bröllopet i helgen jobbigt, för jag saknade ihjäl mig efter min andra halva Torbjörn. HAHA, jag har helt enkelt min första släng av riktigt hemlängtan idag..

Jag är verkligen jättetacksam för att jag fick följa med till Boston och jag hade RIKTIGT KUL. Känns otacksamt att säga att jag har hemlängtan efter den underbara resa. :(

TACK TILL MIN FINA VÄRDMAMMA ANDREA som pratade med mig ikväll när jag sa att jag hade hemlängtan. Jag är så tacksam för allt du gör för mig.

Jag saknar min andra halva, Torbjörn (jag vet att jag skrivet det innan, men det gör ont i mig)


<3                                       <3                                            <3


Jag skickade nyss ett sms till Torbjörn, om han ville skype. Ni förstår ju hur illa det är.. Jag väcker han mitt i natten, när jag vet att han måste jobba tidigt imorgon.

Jag har dock inget att klaga på här, I'm having the time of my life. Tro inget annat, men ibland är der jobbigt.

Kraam från Emeliee


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej på dig lilla tös,

ja någon gång måste väl hemlängtan komma ordentligt och det e nog som du säger att det e för att du vet att vi snart är på väg.Det går över och är inget konstigt du bor ju tvärs över Atlanten på andra sidan jorden och här är vi i lilla Sverige.Vi saknar ju dig men vi har ju varandra,tur att du har en så fin och förstående värdmamma som pysslar om dig och lyssnar på dig när det e som jobbigast.

Vi räknar ner nu....

Avskedsmiddagen-känns som en evighet sen....

kram kram

2010-09-07 @ 17:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0