Kan jag förstå det? Nej..

Nej, jag kan inte förstå att min familj (minus Johanna) och Tusse kommer hit på lördag.. OVERKLIG TANKE.

Jag har iaf haft en bra dag, en utav de bättre på länge. Au-pair livet har ju sina ups and downs..

Förresten, vad dålig jag har blivit på att uppdatera om mina vardagar med bilder och så?

Jag har ju VÄRLDENS finaste värdbarn, dem är ju värda varsin bild här varje dag <3

Idag tog jag dubbelvagnen och promenerade till parken vid poolen, men insåg att vi hade ganska lång tid på oss idag innan Codys tupplur. Så jag frågade Chiara om hon hellre ville till Ellesworth parken (eller Oswald parken som hon kallar den)..

Det ville hon ju såklart, den parken är mycket bättre och roligar och har dessutom gungor. Det är TOPPEN för det är det enda Cody kan göra förutom att krypa runt i gräset.

Det är i alla fall 1 mile dit och såklart 1 mile hem, det var svalt när vi började vår promenad men sedan blev det typ stekhett. Fast det behövdes efter besöket på Cheesecake Factory igår ;D

Barnen och jag hade kul och Cody somnade i vagnen på väg hem, sedan tog han en lång tupplur på två timmar när vi kom hem. Jag och Chiara mös och lekte.

Det har som sagt varit en bra dag, dessutom köpte jag ju äntilgen flygbiljetterna. (LA - CLE)

Här kommer dagens bilder.

   
                                               GUNGELIGUNG!


En morgon förra veckan kom jag upp till detta. SYSKONKÄRLEK!


Dansar för fullt :D


I love u autine. Aww, söta Chiara.


Chiara gillar att fotografera just nu och det resulterar med såna här vackra bilder. (Guud, jag kan inte skriva på svenska snart?)


Vid lekplatsen vid poolen, finns det en fin damm. Så himla fint :D


Har jag förresten glömt visa dem här HELT UNDERBARA bilderna på Cody? (Jag är ju deras au-pair/fotograf. haha)


Fin om man bortser från att jag har TRE HAKOR !?


En av mina favoriter bilder på Cody. (Ja, jag vet att jag har dem sötaste värdbarnen i världen !!)


Igår blev jag klar med Säsong 1 av House, så nu kör vi på House säsong 2.

Jag har verkligen börjat jag mig hemma här i min källare, med foton och sånt. Här är en vacker ram med ett mycket vackert foto. HAHA :D


Sessorna i Strongsville. JAG ÄLSKAR OSS, GRETA ÄR SOM MIN FAMILJ HÄR. (Alla au-pairer vet vad jag menar)

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

älskar alla bilderna på barnen...Pussen!!!!

Härligt att höra du har en bra dag så ska det ju va..

See you soon bye bye

2010-09-16 @ 16:29:32
Postat av: Marika - Au Pair på Irland

Söta ungar du har, hur gamla är dem? Dem ser ut att vara lika gamla som mina ungefär, har en flicka på 6 månader och en pojke på 2½ år...

2010-09-16 @ 19:40:10
URL: http://marreika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0