Hummer & musslor

Idag har jag och min värdfamilj varit på utlfykt längs the north shore. Guud, vad vackert! Jag är supertrött nu, för jag har legat i sängen med Chiara i nästan en timme för att få henne att somna och då blir man själv trött ;D

Har massor av fina bilder, här kommer dem. Börjar med mina två favoriter. Jag ABSOLUT älskar dessa två första bilder.  ( :


The girls.


Älskar denna bild. Alla kollar in i kameran ( :


Friterade musslor, ångade musslor och hummersandwich.


Haha, rolig bild. Cody: I don't wanna take a picture.. Just give me my food. :)


Jag åt musslor och hummer för första gången i mitt liv. Hummer var verkligen jättegott. Musslor är också gott.


Jag och Andrea på Woodmans, en jättekänd fisk restaurang här. Det var där vi åt lunch.


Woodmans.


Rockport, så himla vackert. Där gick vi rundor och kollade på havet och i små butiker.


Sötaste babyn.


Vackert.


Nej, det är inte bilder från internet. Jag var faktiskt där. HAHA


Min vackra värdmamma.


Vi avslutade utflykten med glass och det fanns några smaker att välja mellan.


Chiara drack vatten i glassbutiken.


Man får inte åka skateboard på den gata med butikerna i Rockport. Som Chiara kallar Rocketairport. haha


Imorgon åker vi downtown Boston, Cody stannar hemma med Andreas syster och mamma. Så han kan ta sina tupplurer när det behövs och så.

Det ska bli jätteroligt, på torsdag ska vi åka på Whalewatching :D  På fredag åker vi till New Hampshire för bröllopet, lördag är det bröllop, söndag kör vi tillbaka till Boston. På måndag åker vi tillbaks till Ohio. Tiden går fort när man har roligt ( :

Tack till min fina värdfamilj för att ni är ni  ( :

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

Häärliga bilder ser underbart ut.

Hummer är gott mums mums..

Rocket airport, ja hon är för rolig lilla Chiara ha ha!!Ge henne en kram från mig.

kram mamma

2010-09-01 @ 09:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0