Frappe.

Dagens inlägg uteblir för jag har nyss gjort färdigt inför min familj på lördag. Jag har blåst upp säng och bäddat.

Jag fick köra till Target för jag vaknade upp med värsta munsåret.. Så nu har jag köpt salva som ska hjälpa.

Nu väntar ETT avsnitt av House, sen en god natts sömn. Imorgon tar vi ungarna till en liten nöjespark, skoj skoj :D

På kvällen väntar sleepover med Greta, vi ska äta gott och glo på film sen stannar jag hos henne över natten.

Lördag:Ja, det är väl ingen som har missat vad som händer på lördag kväll !?

Kameran laddas och nu trycker jag på PLAY så nu börjar House.

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår precis hur mycket du längtar och jag vet i alla fall precis hur mycket din mamma längtar! Ja resten av din familj också. Hoppas att ni får en riktigt härlig semester!

2010-09-17 @ 07:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0