...

Självklart trodde någon på att jag skulle åka. Ni får inte ta allt så bokstavligt talat, haha. Det är inte alltid lätt att forumlera sig rätt här i bloggen.

Orkar inte blogga, kan ju dock skriva att jag gör allt för att spara pengar. Idag åkte jag till Target för jag behövde handla presenter och kort att skicka till Sverige.. Vad slutade det hela med? Jo, jag betalade 126 dollar i kassan.

Haha, måste ALLA fylla år i september?? Vill inte ens tänka på december.

Om 9 dagar är dom här :D


I can't wait :D

Note till mig själv: Håll dig borta från affärer!

(Nej, men jag handlade ju inget till mig själv ens. Jo, ett schampoo.)


Overlig tanke att jag får träffa dig om 9 dagar. <3

Kraam från Emeliee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0