Don't know what I saw, But I ain't seeing it now


Jag flyttade till USA helt ensam, för ett år. Jag känner lycka. Inget kommer dock vara så bra som denna kväll, då jag såg Kelly Clarkson i Stockholm. Jag får gåshud bara av att tänka tillbaks på kvällen. Vill bara påpeka att man ser min arm i detta videoklipp. Alltså, ni fattar hur nära jag var? Jag var längst fram.  (Alla sa till mig från den dag jag började gillade henne, att hon ALDRIG kommer till Sverige.. Och om hon kommer så kommer du inte få biljetter. HON KOM OCH JAG STOD LÄNGST FRAM!!!) Alla sa att jag aldrig skulle våga åka som au-pair, just nu sitter jag i USA och bloggar från min värdfamiljs internet. Vågar jag säga att jag klarar så mycket mer än folk tror om mig? JA !! :D


En av Kellys bästa enligt mig, som många inte ens vet om att hon gjort. (Kan dock aldrig välja en favorit, eller jo, Breakaway för den betyder så mycket)

Kraam från en fundersam Emeliee

Kommentarer
Postat av: Kristina & Milton!

Du är en stark människa gumman! Vi saknar dig. Kram

2010-09-08 @ 05:53:17
URL: http://mammatillmilton.blogg.se/
Postat av: pappa

Jag LÄNGTAR och väntar efter DIG visuellt,därav inga kommentarer,men jag följer dig dagligen och ser att din (semester) fortsätter!!!!

puss pappa

2010-09-08 @ 21:23:52
Postat av: Sara

Vad nyfiken man blir när du säger att ingen trodde du skulle kunna se Kelly Clarkson eller åka som au-pair, vad har du för människor runt om dig om INGEN har trott du kunde göra dessa saker? :) inte ens din familj? Och har dem isåfall sagt det rakt ut till dig? kram

2010-09-08 @ 23:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0