Dans.

Tjolahopp!

Jag vaknade upp med ett strålande humör, härligt ( :

Chiara är iväg på sin första dansklass med Andrea. Cody tar sina morgon nap, jag har gjort sallad inför kvällen, plcokat undan leksaker..

Blivit skrämd av tv:n, jag har som vanligt musikkanalen på.. Plötsligt kommer det ett alarm.. Haha, blev skiträdd, dessutom högt trodde Cody skulle vakna.. Det var dock bara ett test för att se så det funkar.

Förresten har jag inte berättat, att det väntades en orkan helgen då jag var i New Hampshire. Dock om det bara en mindre "strom" där uppe. Det var orkanen Earl som väntades, lite läskigt är det ändå. Massor av alarm om orkarner och tornados hit och dit..

Snart kommer Andrea och Chiara hem då kommer en vän till Andrea också med sin nyfödda baby. Hon föddes förra lördagen, jag kommer smälta.. haha (Hon har ju även med sg sin dotter som är typ 18 månader).

Nu ska jag gå och göra något, måste hitta något att göra. Typ diska leksaker eller något kan jag ju göra. ( :


Tack igen till Andrea för att jag kan prata med dig om allt mellan himmel och jord. Det finns ingen bättre värdmamma!

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

2010-09-08 @ 21:25:27
Postat av: mamma

Ahh en nyfödd baby så avis jag blir..

Skönt att det inte blev någon orkan,verkar ju vara vardagsmat hos er!!

kramar

2010-09-08 @ 21:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0