Bloggfri helg..

Det blev visst en blogg fri helg, men det betyder ju att jag varit upptagen med massa annat skoj.

Lördag: Blev aldrig Rock and roll hall of fame, på grund av olika anledningar. Vi åkte istället och såg på bio, sen körde vi till Westlake och åt middag med Patty( henne minns nu väl?) och Dunja (en ny au-pair, också tysk). Mycket trevligt!


Innan vi körde till Westlake hängde vi i vår fina park. Bästa stället i Strongsville för att bara snacka och ta det lugnt. ( :


Dunja och Patty.


Jag och Greta. Lika seriösa som alltid :D

Söndag: Jobb på morgonen, fick dock sluta tidigare. TACK TACK !! Efter det körde jag och hämtade Greta, sen hämtade vi Dunja (den nya au-pairen). Därefter gick bilen mt CEDAR POINT. Vi stanna för en pizza buffe innan. Cedar Point var sjukt kul idag. Perfekt väder, inga köer. TOPPEN!
Elisabeth (en annan au-pair) måste hastigt och lustigt åka hem imorgon på grund av problem med värdfamiljen. Så vi tjejer åt middag tillsammans ikväll på Applebees i Westlake.
Have fun back home, Elisabeth!


I väntan på vår första åktur. ( :


RipCord, jag och Greta som svävar där uppe i det blå :D


Dagens bild kanske ?

Blogg.se vägrar samarbeta nu, den laddar inte upp fler bilder.  Här kommer en video från The RipCord..

Mamma undrar väl om mitt mål är att ge henne en hjärtattack. Pappa, Fredde och Johanna är mest avundsjuka.. Torbjörn undrar väl mest varför han är tillsammans med en tjej som slänger sig rakt ut i luften. HAHA.


WOOOHOOO, härlig känsla. Nu ser vi fram emot fallskärmshoppning. Som förhoppningsvis sker i oktober. :D

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

helt rätt vet inte var hjärtat e just nu men slår gör det och det fort...e ni inte kloka???

2010-09-13 @ 09:43:14
Postat av: Micke Björk

Den hade jag inte åkt....

2010-09-15 @ 13:15:09
Postat av: Kristina & Milton!

Haha, gud vad roligt det ser ut! Jag hade lätt också viljat göra det. :)

2010-09-15 @ 19:53:50
URL: http://mammatillmilton.blogg.se/
Postat av: Lovisa

OH MY GOOD vad kul!! vilken känsla det måste varit :D :D

2010-09-22 @ 22:09:56
URL: http://pfllw.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0