Best pizza..

Okeej, jag lägger upp bilder från bröllopet, för jag la nyss in dem på datorn. Jag hade massor av fina bilder som jag vill dela med mig av. Jag har nyss kommit hem från ett pizzaställe downtown Boston, som heter Santarpios. Ända sen jag kom till USA har Andrea och Robert sagt att dem har den godaste pizzan någonsin och ikväll var det alltså dags för mig att testa.

Jag, Andrea och James var och shoppade i en jättestor butik innan pizzan. Det är märkeskläder, väskor, smycken ja så mycket till outlet priser.

Tyvärr sparar jag ju pengar inför alla resor och upplevelser, men jag köpte med mig ett sött bälte från Betsy Johnson. (har tyvärr ingen bild på det)

Okej, här kommer dagens och helgens bilder. Imorgon åker vi hem till Ohio och Strongsville.. Ahh, vill inte lämna vackra Boston. Fast det ska bli skönt att komma hem och träffa mina fina vänner. I sure do miss Greta ;D


Haha, Cody i fredags på the reharsal dinner. ( :


Maten i fredags som var otroligt god.


Hur söt var inte Chiara på bröllopet?


Här hölls bröllopet, vackert? Ehm, jaaa...


Så fin i sin klänning.


Kling och Klang. A perfect match. Så fina tillsammans. ( :


Chiara namn var rättstavat. ( :


Chiara sa: I want to take a picture with you auntie Emelie and my drink. Här av ni oss ;D


Haha, älska denna bild. DANS. Dansen var jättekul.

---------------------------------------------------------------------------------


Boston. Bild tagen från bilen på väg till Santarpios.


Jag fixade Chiaras hår idag. Fint va ?


I väntan på att få ett bord, vi stod i kö utanför. Som inte var lång för att vara Santarpios.


Jag och Andrea inne på Santarpios.

Tack för en toppen vecka. Kommer ett inlägg till nu, med massor videos. Passade på att ladda upp dem här, för det är så snabbt:D

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej Emelie

så vacker plats att gifta sig på,helt underbart.Chiara är verkligen en liten prinsessa,hälsa henne det är du snäll.

Bilden på dig och Chiara-ja jag smälter, sitter här med ett stort leende på läpparna.

Hur var pizzan??

Familjen dansar, helt underbar bild!!

2010-09-06 @ 10:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0