Liten bildbomb


Såhär fint hade jag gjort till dem. ( :


Vi var på äpplemarknad, där åt vi god mat.


Vi åt majskolvar och bara mös.


Jag och mina fina familjer. <3


Vi åkte hölass och Chiara satt med mig och min prins.


Shopping på Target.


Cheesecake Factory med mina familjer ( :


En heldag på Cleveland Zoo med Chiara Cody och min svenska familj. ( :


Cool at the Zoo.


Mamma lagade köttfärslimpa och jag befann mig i himmelriket.( :


Massa mys och pussar med Torbjörn.

Detta får räcka för ikväll, nu måste jag sova. (att ladda upp bildern går segt, vet inte varför. detta inlägg tog över en timme óch jag sitter inte och drömmer utan laddar upp hela tiden)

Jag sover på Andreas kontor i helgen för det är massa gäster här. Det är ju dags för Marathonet på söndag.

Imorgon är det ETT ÅRS KALAS för CODY !!

Dunja bjöd hem mig till henne imorgon kväll så jag kör kanske dit efter ungarna lagt sig.

Förresten har jag varit där ikväll med. ( : skoj skoj. Det är den "nya" tyska au-pairen som var med mig och Greta på Cedar Point. Jag gillar henne ( : kul!

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Katty

Oh vad kul och mysigt du verkar ha med båda dina familjer.Tänk ett halvår har redan gått och jag kan tänka mig att du varit med om och upplevt mer under detta halvåret än under hela ditt liv. Ha det fortsatt gott och var rädd om dig. Ps. Mamma kunde inte hålla sig från spisen ser jag. Vi saknar henne på jobbet. Känns som hon varit borta en evighet

2010-10-09 @ 13:19:16
Postat av: Johanna L

Vad trevligt du/ni verkar ha haft de..:) Alltid lika kul att läsa när du skriver:) Saknar dig massor <3 hoppas vi snackar snart :D Ha det så underbart. Hälsningar från kalla sverige :P

2010-10-09 @ 16:16:17
Postat av: Micke Björk

Som alltid kul och följa din blogg. Stämmer in på vad tiden gått fort. Kan tänka hur häftigt det var att träffa familjen. Vi tänker på dig. Familjen 4 x MB

2010-10-10 @ 08:19:07
Postat av: Lotta

Härliga bilder....den med pappa rolle och majskolvar var jättefin

2010-10-10 @ 19:35:41
URL: http://pfllw.devote.se/
Postat av: Lotta

Härliga bilder....den med pappa rolle och majskolvar var jättefin

2010-10-10 @ 19:36:13
URL: http://pfllw.devote.se/
Postat av: Lotta

Härlig bild på dig och tusse mys mys



kram på er båda

2010-10-10 @ 19:37:15
URL: http://pfllw.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0