Tråkigt inlägg, klagar bara!

ARRRRH!!! Har knappt sovit inatt, för jag var så stopp i näsan och hostade.. TRÖTT SOM EN GRIS ÄR JAG!!

Dessutom gör halsen riktigt ont, näsan rinner, huvudet väger 20 kilo mer än vanligt (känns det som, haha!) och min kropp värker..


Jag har varit sjuk mer här i USA än på typ 5 år hemma!! Dumma USA-bakterier!! Jag har ju tagit den j*vla influensa sprutan till och med.. VAFAAAN, trött på det här!!


Andrea gav mig chans att vila, (fastän hon själv inte mår bra i sin rygg). Hon är iväg med Chiara på gymnastik och Cody vilar så jag ska passa på och vila nu.

Jag skickade sms till Krystle om mötet ikväll, så vi ska ta en snabb fika istället bara för jag känner inte för att vara ute..

När jag kommer hem från mötet ska vi halloween busa, man ringer på någons dörr och springer därifrån men man lämnar något ätbart.. Andrea har bakat pumpabröd som vi ska lämna.

Förstår inte varför jag inte har tid att vara sjuk eller? Jag tänker faan inte vara sjuk i Florida..


Bjuder på en glad bild från San Fransico, saknar er!

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

Krya på dig!!!Saknar dig också massor!!!!!!!

Låter kul att halloweenbusa,hoppas några gör så här hos oss också..



kramar mamma

2010-10-20 @ 13:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0