Tog mig i kragen..

Tog mig i kragen och började lägga in bilder från kameran på datorn, vad händer mitt i allt!?

Kamera helvetet dör!! AHHH!!

Jag fick i alla fall in några, ack vad dålig jag har varit på att lägga in bilder här. Jag har ju dessutom MASSOR av roliga bilder. Här kommer i alla fall några..


Massor av lek med barnen som alltid, jag har världens bästa jobb. Fullt upp nu när Cody går lite. ( :


Dessa två rosetter pysslade jag ihop till Chiara och hon är jättesöt i dem :D


Jag, Andrea och Cody åkte hölass och valde ut pumpor och massa annat halloweenmys.


Vi hade ett-års kalas för Cody. (Godaste tårtan någonsin). Tyvärr hann inte bilderna på när Cody trycker i sig tårtan med innan kameran dog nu. Får bli en annan dag när jag laddat kameran.


Ikväll bjöd jag Greta på bio, för hon behövde muntras upp.


Förresten, de visade Wallander ( en engels version) på tv nyss. GO YSTAD :D

Kraam från Emeliee


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej lika snäll och omtänksam som vanligt,det e vår Emelie det!!!

2010-10-18 @ 08:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0