To sad to update.

Jag trodde inte att hejdå kunde bli värre än jag jag stod på Kastrup och sa hejdå till min prins och familj för ett år.

Jag hade fel, att säga hejdå till min prins idag var värre än jag ens kunnat föreställa mig. .

Jag har nog inte fler tårar att gråta nu..

Jag har iaf haft en toppen bra semester och bra jobbdagar med familjen och min prins.

Chiara har varit hur söt och snäll till mig hela dagen.

Hon har sagt att jag inte ska gråta för det kommer bli bra, för hon älskar mig och att hon tycker det är jättekul att ha mig som vän och massor av annat sött.

Ikväll tog min värdfamilj ut mig på middag på mitt favoritställe Applebees, dem är så omtänksamma. 


Till helgen blir det massa folk här, mina värdföräldrar och några av gästerna springer marathonet på söndag.

På söndag kommer Greta hem, WOOHOO!   Vi har inte setts på över 3 veckor, gaad i miss her!


Det blir ingen monster uppdatering idag för jag är helt slut efter denna känslosamma dag.

Nu ska jag boka weekend klasser sen väntar lite avsnitt av House.


SAKNAR HONOM REDAN! <3<3



Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: Tinde

jag förstår att det m¨åste vara jättejobbigt! men jag tvivlar inte en sekund på att du fixar det :) jag har läst din blogg från start och jag vet att ni är starka nog att ta er igenom detta! kram

2010-10-14 @ 04:16:02
URL: http://tindes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0