Läxor.. återigen läxor

Hej!

Först och främst, till dig mamman som har en dotter som vill åka iväg. Gud vad kul att du hittat hit, ett mail kommer skickas till dig. Dock hinner jag inte idag då jag måste göra mina läxor.

Har haft en mycket bra dag, är dock fortfarande förkyld och torr i halsen :/

Jag trivs med den stora bilen, woohoo!


Jag idag.


Jag och barnen hade playdate med Greta och hennes värdbarn. (Chiara bakom kameran)

Nu ska läxan göras färdig, bara en halv sida kvar. Ska fylla ut det tomrummet med mer information om Sverige. Kan ju berätta om att vi har kung och sånt..

Just det, måste skriva min tre veckors dagbok också innan jag är klar med läxan inför weekendklassen i november. När jag kommer hem från Florida måste jag börja på läxorna för weekendklassen i december.

Kraam från en snorig Emeliee (haha)


Kommentarer
Postat av: mamma

Mysig bild på 2 aupair-töser med sina värdbarn!!



Låter som det mesta av din fritid går åt till läxor.



Ni ser ut att ha fint väder,här har vi tagit fram vinterjackorna,mössa och vantar.Härlig tid ändå bara det inte regnar,så mysigt att tända ljus på kvällarna.

Fortsätt vara rädd om dig min älskade tös och kör försiktigt med den stora bilen..

2010-10-21 @ 08:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0