Have a magical day!

Hej Hopp!!

Idag var vi på Disney World, där önskar dem en MAGICAL DAY.

Visst var det magiskt, så glada barnen var och skötte sig jättefint. Det har varit varmt 90 farenheit.

Det påminner mer än vad jag trodde det skulle göra om DisneyLand i Frankrike. Massor av skoj hade jag, tack Kimmels!

Igår var vi vid en jättegammal fyr men som fotrfarande kan användas och turistade och på eftermiddagen åkte jag, Chiara och Andreas mamma till hennes pool. Hennes område har ett jättefint poolområde.

Jag fick lånade baddräkt av världens finaste värdmamma Andrea :D

Lägger inte massa bilder. P.S KOMMENTERA OM NI VILL ATT JAG SKA FORTSÄTTA BLOGGA PÅ SEMSTER!!


The lighthouse.


Cody fick inte klättra upp i fyren, för man var tvungen att kunna gå obehindrat upp själv. (Inte riktigt än alltså)


Namnet på fyren.


Utsikten från fyren, det var värt den svettiga vandringen upp för alla trappor.


Mamma, inte så högt väl ? (:


Jag och Chiara uppe i fyren.


Jag med Daytona i bakgrunden. LOVE MY LIFE.


Det var en bit upp, bra workout för dagen.


Chiara klättrade upp TVÅ GÅNGER, här är Andrea och Chiara längst uppe.


Jag och mina fina värdbarn utanför fyren.


Cody leker med Andreas solbrillor. ( :


Poolområdet i Andreas mammas grannskap. Torbjörn, när vi är pensionärer ska vi bo såhär i Florida, right ? (;


Pool, love the sunshine and the pool. ( :

Nu börjar batteriet dö.. Har ingenstans i detta rum att ladda det heller.. :/ Hätligt, precis när Disney bilderna ska upp. Bara för datorn hängde sig i 20 minuter.. Tyåsikt min tur det asså.. :/

Laddar upp dem jag hinner!


Slottet.


Jag och Cody on the merrygoround. Han blev glad när den började, här stod vi still. ( :


Dansshow.


SAKNAR ER!!!

Nu döör den närsom helst. Lägger in fler bilder imorrn.

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

ihh säger jag bara om utsikten,hade jag gått upp där,ah vet inte..

Älskar alla bilder,ni ser ju ut att ha det bara så gott,snällt att du får låna baddräkt av Andrea.

Ser fram emot att få hälsa på er som pensionärer..

Disneyworld många roliga minnen som kommer fram sen vi var i Paris..

Ha det fortsatt skönt,måmga kramar från ett kallt Ystad

2010-10-26 @ 18:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0