Halloween is here.

Ikväll körde jag och Greta och kollade på halloweenkostyrmer, vi hittade massor av fina. Vi ska dit senare i veckan och bestämma oss.

Patty var och hälsade på i Strongsville, så vi körde till the Mall och där åt vi Thai-mat.


Mina goda thai mat. Mango kyckling är såååå gott !!


Jag och Greta hittade roliga pumpor utanför Giant Eagle..


Jag och Chiara förra helgen när vi såg Andrea och Robert springa i mål på Maratonet.


Cody börjar äta sin tårta. (Här i USA, får barnen äta tårta för första gången när de fyller ett)


Han blev arg när vi tog tårtan, så söt med all tårta i huvudet. ( :


Tårtan efter Cody.


Den här söta outfiten fick Cody av mig i födelsedags present.


Jag vill skicka en STOR kram till min fina värdmamma Andrea som har ont i sin rygg. DU ÄR VÄRLDENS BÄSTA VÄRDMAMMA!




Jag vaknade förresten upp lite förkyld och det har bara blivit värre, fastän jag druckit honungste och ätit halstabletter. AHHH, halsen känns jätteraspig nu.... :/

OHH NOO, vill inte bli sjuk!!

Nu ser jag fram emot en härlig vecka med barnen och på fredag flyger vi till Daytona, FLORIDA.

Imorgon jobbar jag 09.00-18.00, sen har jag eget au-pair möte på Applebees med Krystle 18.30.

Jag har eget möte eftersom au-pair mötet är på söndag och då är vi ju i Florida.

Jag missar nästa möte för vi är i Texas, jag ÄLSKAR att resa. Nu reser jag mycket, LOVE IT!!

Har förresten köpt flygbiljetter Baltimore för weekendklasserna.

Jag borde förresten jobba på läxorna, fast jag har i alla fall gjort lite. Jag vill dock ha det färdig innan vi åker på fredag.


<3

Ska försöka lägga upp fler semester bilder imorgon, för jag har väl knappt lagt upp några?

Kraam från Emeliee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0