Florida dag 3.

Hej!

Vi är nu inne på vår tredje dag i Florida. Hittills har jag hunnit se Daytona Beach och vilda sköldpaddor. Andreas mamma lagar god mat och jag har det bra. Dock håller förkylningen i sig..

Jag tänkte inte babbla på här, utan tänkte visa lite bilder om det inte tar för lång tid att ladda upp. ( :

Imorgon åker vi till Orlando och Disneyworld. WOOHOOO :D



Chiara vid stranden, det är en liten vattenpark med vattenstrålar som åker upp och ner. Barnen hade väldigt kul.


Jag vid vattenstrålarna, jag är ju världsbäst på att packa. Därför jag glömde att packa en bikini.. HAHA, vem fan åker till Florida utan bikini?


Daytona Beach.. Ja, här kör och parkerar man PÅ stranden..


Splash park. Fun fun fun!


Cody hade också kul.


Jag på Daytona Beach, nu har jag doppat fötterna i Atlanten. En sak till jag kan bocka av på min livslista (:


Sköldpaddor i en damm/sjö nära Andreas mammas hus ( :


Jag vid sköldpaddornas hem.


Chiara somnade på soffan. So cute it hurts my teeth ( :

Jag håller på att hosta upp mina lungor nu känns det som, gick ut ur huset och nu har jag fått varm te. Så snälla alla är mot mig. ( :

Idag ska vi förmodligen iväg och se en fyr, we'll see.

Jag njuter, men hoppas verkligen att den jävla förkylninge går över snart.

Kramar från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

STACKARS DIG!!!

Kan inte vara roligt att vara så förkyld,har ju hållit i sig länge nu.Ni ser ju ut att ha det bra trots allt..Mysig bild på Chiara där hon ligger alldels utslagen i soffan.

I Florida utan bikini,visst låter det lite knasigt men man kan inte tänka på allt.De har väl affärer där också??

Ha det bra och fortsätt njut av ditt liv ,vi tänker på dig här hemma..kram kram

2010-10-24 @ 18:13:21
Postat av: Ida

Ååh, Daytona beach! Var där -08 och blev nästan påkörd ett par gånger p.g.a ouppmärksamhet samt att jag inte hade en aning om att man fick köra på stranden! Hihi! <3

2010-10-24 @ 19:16:42
URL: http://idagoesaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0