Firework.

Katy Perry - Firework. LOVE LOVE LOVE!! Har ni fått den i Sverige än?

Dagen har spenderats hemma hos Betty, vi har badat i en liten pool. Tyvärr kan vi inte åka till poolområdet, för Cody får inte bada där. Fast vi har haft en bra dag óch jag har precis slutat. Så jag la barnen idag också. Gillar att lägga dem, lugnt och mysigt. ( :

Där sätter jag punkten för skrivandet och lägger in bilder i vanlig ordning då alltså. Tack för alla kommentarer. ( :


Cody plaskar i poolen.


Jag och sötnöten när han torkade. MYS!


Chiara gör sig redo för att sola, märk att hon lägger handduken i solen och inte i skuggan. Sötaste!


Chiara i full action!


Ibland måste man vila.


Jumping Chiara.


Jag och Cody.

Nu orkar jag inte mer, ska sova.

Kraam från Emeliee

Kommentarer
Postat av: mamma

WOW vilka bilder på dig och Cody såå söta,underbara.

Synd att ni inte får bada i poolområdet.

Ni har säkert annat att hitta på.

Nu ska jag på möte och ut i det trista vädret det blåser som bara den och känns kallt.



Ha det bäst min älskade tös

2010-10-27 @ 11:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0